Om mig Reghi

Namn:Reghina
Mellannamn:Miranda
Efternamn:Caceres george
Smeknamn:Reghii
land jag kommer i från : min pappa kommer från usa växtes upp i Ny och min mamma är från chile .
Gillar:hundar, kompisar och mig själv
Ogillar:bajs och spyor och min ärke finende justin den böge bieber
Intressen:basket och mode
Kär i:taylor lautner & robert pattinson
Kompisar:alla som jag är vänner med !!
Favvofilm:i know who killed me , twilight
Favvolåt:rihanna we found love
Favvogodis:choklad
Favvoskådis:lindsay lohan , kristen stewart, harley duff
Favvoband:dead by april
Favvosångare:rihanna
Favvomat:tacos
Favvodjur:hund
Vill heta:rianna
Vill se ut som:rihanna
Snygg outfit:usa tröja från gina med jeans
Favvofärger:lila , svart och turkos

'hejdåååå

mvh //Reghi <3<3<3<3<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu